نیروی دریایی سپاه پاسداران با انتشار بیانیهای تهدیدآمیز علیه آمریکا اعلام کرد که شلیکهای کور آمریکا به بندر سیریک بر اشراف اطلاعاتی ایران بر تنگه هرمز تأثیری ندارد. سپاه تأکید کرد که شلیک به شناورهای متخلف راه عبور را به سایر کشتیها یادآوری میکند و پایگاههای آمریکایی در منطقه «جهنم» را تجربه خواهند کرد. این اظهارات در پی تنشهای اخیر در خلیج فارس و رزمایشهای مشترک آمریکا و متحدانش صورت گرفته است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده