مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران در سفر به پاکستان با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد. دو طرف درباره تحولات منطقهای، روابط دوجانبه و راههای گسترش همکاریهای راهبردی در حوزههای سیاسی و امنیتی گفتوگو کردند. آنها بر افزایش هماهنگیهای امنیتی تاکید داشتند.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده