وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس روز پنجشنبه با صدور بیانیهای خواستار گنجاندن برنامه موشکی و پهپادی ایران و گروههای نیابتی آن در مذاکرات با آمریکا شدند. این درخواست با هدف دستیابی به حلوفصل قطعی جنگ در خاورمیانه مطرح شده است. ناظران این اقدام را تلاشی برای اعمال فشار بر مذاکرات آتی میدانند.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده