شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخستوزیر و وزیر خارجه قطر خواستار ایجاد خط تماس مستقیم میان ایران و آمریکا پس از امضای یادداشت تفاهم و ازسرگیری نسبی تردد کشتیها در تنگه هرمز شد. او در گفتوگو با فایننشال تایمز این خط را برای جلوگیری از اختلال گروههای غیرمسئول و هماهنگی پاکسازی مین ضروری دانست. همچنین پیشبینی کرد تولید گاز مایع قطر طی چند هفته به حالت عادی بازگردد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده