وزیر ارتباطات اعلام کرد که قطع تلفن مشترکان به دلیل بدهی تا زمان عادی شدن شرایط شبکه بانکی به حالت تعلیق درآمده است. این تصمیم به دلیل اختلال در سامانه بانکی و مشکل مشترکان برای پرداخت قبوض اتخاذ شده است. تعلیق قطع خطوط تا رفع کامل مشکل بانکی ادامه خواهد داشت.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده