وزیر اقتصاد، مدنیزاده، از برنامه دولت برای جایگزینی صندوقهای ارزی به جای بازارهای ارز و طلا خبر داد. او اشاره کرد که پساندازهای مردم در بازارهای ارز، طلا، رمزارز و ملک انباشته شده و نرخ خالص سرمایهگذاری منفی شده است. دولت قصد دارد با توکنایز کردن داراییها، سرمایهها را به سمت تولید هدایت کند.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده