نخستوزیر پاکستان شهباز شریف با رئیسجمهور ایران مسعود پزشکیان در حاشیه یک نشست بینالمللی دیدار کرد. دو طرف درباره گسترش روابط دوجانبه، همکاریهای اقتصادی و امنیتی گفتوگو کردند. این دیدار نشاندهنده تلاش دو کشور برای تقویت مناسبات منطقهای است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده