اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، سفر رئیسجمهور به پاکستان را به دلیل نقش میانجیگری این کشور بین ایران و آمریکا در دو سه ماه اخیر بسیار مهم دانست. این سفر در پاسخ به سفرهای قبلی مقامهای پاکستانی و برای توسعه روابط دوجانبه برنامهریزی شده است. جزئیات سفر پس از انجام آن توسط دفتر رئیسجمهور اعلام میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده