پالس ایران
🚨خبر فوری
🇷🇺🇮🇷بیش از ۶۰ سرباز روس در این ویدئوی ۳ دقیقه‌ای در محور پوکروفسک کشته شده‌اند. ۶۷ برخورد قطعی پهپادهای اوکراینی را شم • چرا ایران حاضر نیست حزب‌الله لبنان را از توافق با آمریکا جدا کند؟ • 🖋دیوید گریتن و استفانی هگارتی • مقام‌ها در استان هرمزگان ایران می‌گویند نتیجه تحقیقات ۱۰۰ روزه برای پیدا کردن بقایای جسد ماکان نصیری، یکی از دانش‌آموزا • ارتش اسرائیل به چادری تو غزه حملهِ هوایی کرد
۱ دقیقه
پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست!
ارسال در تلگرام

اس‌کی هاینیکس با پشت سر گذاشتن سامسونگ الکترونیکس به ارزشمندترین شرکت کره جنوبی تبدیل شد؛ سهام آن با جهش ۳۴۰ درصدی به ارزش ۱.۳۵ تریلیون دلار رسید. اس‌کی هاینیکس، غول صنعت نیمه‌هادی، موفق شد عنوان ارزشمندترین شرکت کره جنوبی را از سامسونگ الکترونیکس برباید. این یک نقطه عطف تاریخی است، چرا که از سال ۲۰۰۰ ... The post پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! appeared first on گجت نیوز .

🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده

اخبار مرتبط