۲۴مستقل
۱ دقیقه
🔴دو پرتابه ارتش تروریستی رژیم آمریکا به دو برج مخابراتی در شهر سیریک در هرمزگان اصابت کردند.
ارتش آمریکا دو برج مخابراتی را در شهر سیریک استان هرمزگان با پرتابه هدف قرار داد. این حملات در چارچوب تنشهای اخیر بین دو کشور انجام شده است. تاکنون جزئیات بیشتری از تلفات یا خسارات اعلام نشده است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
منبع:۲۴