مدیرکل بنادر هرمزگان اعلام کرد دومین کشتی کانتینری ایران با ظرفیت ۲۸۰۰ کانتینر در بندر شهید رجایی پهلو میگیرد. این اقدام با هدف شکستن محاصره دریایی آمریکا علیه ایران در جنگ تحمیلی سوم صورت میگیرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
مدیرکل بنادر هرمزگان اعلام کرد دومین کشتی کانتینری ایران با ظرفیت ۲۸۰۰ کانتینر در بندر شهید رجایی پهلو میگیرد. این اقدام با هدف شکستن محاصره دریایی آمریکا علیه ایران در جنگ تحمیلی سوم صورت میگیرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
مدیرکل بنادر هرمزگان اعلام کرد دومین کشتی کانتینری ایران با ظرفیت ۲۸۰۰ کانتینر در بندر شهید رجایی پهلو میگیرد. این اقدام با هدف شکستن محاصره دریایی آمریکا علیه ایران در جنگ تحمیلی سوم صورت میگیرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده