علی پروین، اسطوره پرسپولیس، ۱۴ سال پیش گفته بود سرمربی خارجی به درد این تیم نمیخورد و باید از مربی ایرانی استفاده کرد. او اعتراف کرد به خاطر نتایج بد تیم از خانه بیرون رفتن خجالت میکشید. این اظهارات نشاندهنده دیدگاهش نسبت به مدیریت باشگاه در آن زمان بود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده