
سومین نشست شبانه «باغ فردوس» در تهران با شعار «من ایرانم» به یاد شهدای شهرستان لامرد در جنگ تحمیلی برگزار شد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان همراه بود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده

سومین نشست شبانه «باغ فردوس» در تهران با شعار «من ایرانم» به یاد شهدای شهرستان لامرد در جنگ تحمیلی برگزار شد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان همراه بود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده

سومین نشست شبانه «باغ فردوس» در تهران با شعار «من ایرانم» به یاد شهدای شهرستان لامرد در جنگ تحمیلی برگزار شد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان همراه بود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده