ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) به طور رسمی حملات نظامی جدید علیه اهدافی در ایران را تأیید کرد. این اقدام به ادعای یک مقام آمریکایی به نقل از آکسیوس، نقض آتشبس پیشین توسط واشنگتن محسوب میشود. این تجاوز پس از مدت کوتاهی از برقراری آتشبس انجام شده و تنشها را به شدت افزایش داده است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده