بر اساس گزارشهای تازه، پردازنده ردهبالای ۵۲ هستهای اینتل با نام Nova Lake S ممکن است در حالت بوست تا ۴۷۴ وات انرژی مصرف کند. اینتل طراحی مدار تغذیه پلتفرم Z990 را برای پشتیبانی از این مصرف بالا تغییر داده و برخی مادربردها احتمالاً سه کانکتور ۸ پین خواهند داشت. با این حال عبور از ۴۷۴ وات تنها در اورکلاک دستی رخ میدهد و روی عملکرد پیشفرض تأثیری ندارد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده