ایران اینترنشنالمخالف جمهوری اسلامی
۱ دقیقه
یک هفته پس از نساجی؛ مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد

تیم فوتبال مس شهربابک با پیروزی یک بر صفر برابر نیروی زمینی در هفته سیویکم لیگ یک، صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد. این تیم تحت هدایت قاسم شهبا با ۶۱ امتیاز، پس از نساجی دومین تیم راهیافته به لیگ برتر شد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
منبع:ایران اینترنشنال