نماینده آمریکا در سازمان ملل تهدید کرد که در صورت لزوم، تحرکات برای از بین بردن زیرساختهای ایران در تنگه هرمز ادامه پیدا میکند. این اظهارات پس از تشدید تنشها میان تهران و واشنگتن بر سر کنترل این آبراه استراتژیک مطرح شده است. ایران پیشتر هشدار داده بود هرگونه اقدام علیه زیرساختهایش را بیپاسخ نخواهد گذاشت.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده