حبیب فرعباسی، دروازهبان جدید استقلال، روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود را در فصل جدید پشت سر گذاشت. او که در دو جلسه ابتدایی غایب بود، خود را به کادر فنی معرفی کرد. فرعباسی پس از جدایی سیدحسین حسینی به این تیم پیوست و فعلا تنها گلر بزرگسال حاضر در تمرینات است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده