سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد تعامل تهران با آژانس بینالمللی انرژی اتمی طبق روال معمول و بر اساس مصوبات مجلس و شورای عالی امنیت ملی ادامه دارد. این اظهارات در پی شایعاتی درباره تغییر رویکرد ایران در همکاری با آژانس مطرح شد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده