فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد دو ناو هواپیمابر این کشور به عملیات خود در منطقه ادامه میدهند. این ادعا در تلاش برای جبران ناکامیهای آمریکا در برابر ایران مطرح شده است. حضور این ناوها به عنوان بخشی از استراتژی نظامی واشنگتن در منطقه خاورمیانه تلقی میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده