وزارت خارجه ایران با انتشار بیانیهای اعلام کرد که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، حق دفاع از خود را محفوظ میدارد. این بیانیه در واکنش به نقض مکرر آتشبس از سوی آمریکا صادر شده و تاکید دارد که عهدشکنی بخشی از ماهیت رژیم آمریکاست. دستگاه دیپلماسی ایران نقض تعهدات واشنگتن را محکوم کرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده