خداداد عزیزی در برنامه «برجام» با اجرای جواد خیابانی گفت تیم ملی ایران در جام جهانی باید نیوزیلند را شکست میداد. او از فرصتهای از دست رفته در آن بازی ابراز تاسف کرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
خداداد عزیزی در برنامه «برجام» با اجرای جواد خیابانی گفت تیم ملی ایران در جام جهانی باید نیوزیلند را شکست میداد. او از فرصتهای از دست رفته در آن بازی ابراز تاسف کرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
خداداد عزیزی در برنامه «برجام» با اجرای جواد خیابانی گفت تیم ملی ایران در جام جهانی باید نیوزیلند را شکست میداد. او از فرصتهای از دست رفته در آن بازی ابراز تاسف کرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده