
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اعلام کرد واحدهای تولیدی پرمصرف این استان موظف به تولید پنج درصد انرژی مورد نیاز خود شدهاند. این اقدام با هدف مدیریت ناترازی انرژی و با همکاری واحدهای صنعتی اجرا میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اعلام کرد واحدهای تولیدی پرمصرف این استان موظف به تولید پنج درصد انرژی مورد نیاز خود شدهاند. این اقدام با هدف مدیریت ناترازی انرژی و با همکاری واحدهای صنعتی اجرا میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اعلام کرد واحدهای تولیدی پرمصرف این استان موظف به تولید پنج درصد انرژی مورد نیاز خود شدهاند. این اقدام با هدف مدیریت ناترازی انرژی و با همکاری واحدهای صنعتی اجرا میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده