مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، پیش از سفر به پاکستان گفت که هدف این سفر، قدردانی از تلاشهای دولت پاکستان برای نهاییسازی تفاهمنامه میان ایران و آمریکا است. وی تأکید کرد که دولت به دنبال اجرای کامل بندهای این تفاهمنامه در چارچوب قوانین بینالمللی است. پزشکیان افزود که تحقق این مهم، مشکلات منطقه را کاهش داده و دست متجاوزان را کوتاه خواهد کرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده