پالس ایران
🚨خبر فوری
لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟ • 🚨آمار قربانیان زلزله ونزوئلا به ۱۴۳۰ نفر رسید • ‼️سعید لیلاز: فکر می‌کنم آمریکا در بهمن یا اسفند دوباره به ایران حمله می‌کند/ تفاهم‌نامه یک وقفه است • بنیامین نتانیاهو می‌گوید اسرائیل نیروهای حزب‌الله را حتی قبل از اینکه به آنها شلیک شود، می‌کشد: • نتانیاهو:ما طرف توافق ایران و آمریکا نبودیم و منافعی داریم که با واشنگتن در مورد آنها گفتگو خواهیم کرد
۱ دقیقه
چرا تلویزیون‌ها از صفحه نمایش AMOLED استفاده نمی‌کنند؟
ارسال در تلگرام

این مقاله به بررسی دلایل عدم استفاده تلویزیون‌ها از فناوری نمایشگر AMOLED می‌پردازد و توضیح می‌دهد که با وجود کیفیت بالای AMOLED در گوشی‌ها، تلویزیون‌ها از فناوری OLED مشابه اما با تفاوت‌های ساختاری استفاده می‌کنند. علت اصلی تفاوت در هزینه تولید، ابعاد و کارایی برای نمایشگرهای بزرگ است.

🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده

اخبار مرتبط