بر اساس گزارشی از ایرنا، نقش تروئیکای اروپا (انگلیس، فرانسه و آلمان) در مذاکرات هستهای ایران از سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۳ از یک میانجی فعال به تدریج کمرنگ شده است. اکنون در گفتوگوهای مستقیم ایران و آمریکا، اثری از این کشورها دیده نمیشود و نقش میانجیگری به کشورهای منطقه منتقل شده است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده