وزیر ارتباطات ایران اعلام کرد که قطع تلفن مشترکان به دلیل بدهی تا زمانی که شبکه بانکی به حالت عادی بازگردد، به حالت تعلیق درمیآید. این تصمیم به دلیل مشکلات اخیر در سامانههای بانکی و جلوگیری از ایجاد اختلال در ارتباطات مردم اتخاذ شده است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده