مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، از قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف در این استان خبر داد. وی اعلام کرد پایش مستمر مصرف ادارات و برخورد با مشترکان بدمصرف دولتی با جدیت ادامه خواهد یافت.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، از قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف در این استان خبر داد. وی اعلام کرد پایش مستمر مصرف ادارات و برخورد با مشترکان بدمصرف دولتی با جدیت ادامه خواهد یافت.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
مجید فرهزاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، از قطع برق ۵۰ اداره پرمصرف در این استان خبر داد. وی اعلام کرد پایش مستمر مصرف ادارات و برخورد با مشترکان بدمصرف دولتی با جدیت ادامه خواهد یافت.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده