مذاکرات کارشناسی ایران و آمریکا درباره سازوکارهای اجرای یادداشت تفاهم اسلامآباد و تشکیل گروههای فنی از امروز در سوئیس به ریاست معاون وزیر امور خارجه ایران آغاز شد. هیات اصلی مذاکرهکننده ایرانی پس از برگزاری اولین دور نشستها، سوئیس را به مقصد تهران ترک کرده است. این دور از مذاکرات در سطح کارشناسی ادامه خواهد یافت.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده