سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اسماعیل بقائی، در پاسخ به انتقاد از نقش امارات در جنگ اخیر علیه ایران گفت آینده روابط با کشورهای منطقه تحت تأثیر تحولات چند ماه اخیر خواهد بود. او افزود ایران از همدستی برخی کشورها با طرفهای متجاوز آسیب دیده و این موضوع در حافظه جمعی ایرانیان باقی میماند. بقائی از این کشورها خواست برای جبران رفتار نامناسب خود از هر فرصتی استفاده کنند.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده