رئیس سازمان بهزیستی کشور هشدار داد که ۳۰ درصد جمعیت ایران تا سال ۱۴۳۰ پیر میشود. او علت این پدیده را سرعت بالای حرکت ایران به سوی سالمندی دانست و گفت در آن سال با جامعهای بهشدت سالخورده مواجه خواهیم بود. سالمندی علاوه بر مسائل زیستی با مشکلاتی مانند معلولیت، تنهایی، فقر و بار بیماری همراه است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده