جنرال موتورز با نصب دهها بازوی رباتیک جدید در کارخانه شاخص خودروهای برقی خود، در بحبوحه اخراج ۱,۳۰۰ کارگر، نگرانیها درباره جایگزینی رباتها با نیروی انسانی را تشدید کرده است. در حالی که آینده صنعت خودروسازی بیش از پیش به سمت اتوماسیون پیش میرود، تصمیم اخیر شرکت جنرال موتورز برای تجهیز کارخانه صفر (Factory Zero) ... The post جنرال موتورز رباتها را جایگزین 1300 نیروی انسانی در خط تولید کرد appeared first on گجت نیوز .
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده