رئیس هیأت مذاکرهکننده ایران در بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس از انتقادها درباره سفر خود دفاع کرد. او گفت اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد. وی همچنین برنامه «به وقت ایران» را خوب اما قابل نقد دانست.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده