یک مقام پاکستانی جزئیات میانجیگری این کشور میان ایران و آمریکا را فاش کرد. تیم مذاکرهکننده از سامانه امن ارتباطی استفاده میکرد و افشای اطلاعات مجازات حبس ابد داشت. ایران ابتدا ۵۰۰ میلیارد دلار غرامت خواسته بود که بعد به ۳۰۰ میلیارد دلار سرمایهگذاری کاهش یافت.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده