مدیرعامل سازمان بوستانهای تهران از استفاده ۵۶ میلیون مترمکعب پساب برای آبیاری فضای سبز تهران از دو ماه آینده خبر داد. هدفگذاری این سازمان جایگزینی ۱۴۵ میلیون مترمکعب پساب با منابع آب زیرزمینی تا سال ۱۴۱۰ است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
مدیرعامل سازمان بوستانهای تهران از استفاده ۵۶ میلیون مترمکعب پساب برای آبیاری فضای سبز تهران از دو ماه آینده خبر داد. هدفگذاری این سازمان جایگزینی ۱۴۵ میلیون مترمکعب پساب با منابع آب زیرزمینی تا سال ۱۴۱۰ است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
مدیرعامل سازمان بوستانهای تهران از استفاده ۵۶ میلیون مترمکعب پساب برای آبیاری فضای سبز تهران از دو ماه آینده خبر داد. هدفگذاری این سازمان جایگزینی ۱۴۵ میلیون مترمکعب پساب با منابع آب زیرزمینی تا سال ۱۴۱۰ است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده