مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، سهشنبه دوم تیر به پاکستان سفر میکند. یکی از اهداف این سفر قدردانی از شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، به خاطر میانجیگری میان ایران و آمریکا در مذاکرات سوئیس است. کارشناسان معتقدند این نقش دیپلماتیک میتواند منافع اقتصادی برای پاکستان به همراه داشته باشد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده