ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار داد که همکاری با آمریکا امنیتشان را به خطر میاندازد. او گفت پایگاههای نظامی آمریکا در این کشورها به منبع تهدید تبدیل شده و قدرت موشکی، پهپادی و مدیریت تنگه هرمز خط قرمز ایران است. به گفته عزیزی، تنها راه تامین امنیت منطقه دوری از آمریکاست.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده