نخستوزیر و وزیر خارجه قطر، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، با همتای عربستانی خود فیصل بن فرحان درباره امنیت منطقه گفتوگو کرد. این تماس در چارچوب تحولات دیپلماتیک و مذاکرات ایران و آمریکا انجام شده است. هدف طرفین هماهنگی برای تقویت ثبات در منطقه بود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده