نماینده تهران، سید محمود نبویان، در توئیتر نسبت به نقض تفاهم توسط آمریکا اعتراض کرد. او تأکید کرد هیچ مذاکرهای درباره سایر بندها نباید آغاز شود. وی خواستار واکنش شفاف و پشیمانکننده مسئولان مذاکرات شد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
نماینده تهران، سید محمود نبویان، در توئیتر نسبت به نقض تفاهم توسط آمریکا اعتراض کرد. او تأکید کرد هیچ مذاکرهای درباره سایر بندها نباید آغاز شود. وی خواستار واکنش شفاف و پشیمانکننده مسئولان مذاکرات شد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
نماینده تهران، سید محمود نبویان، در توئیتر نسبت به نقض تفاهم توسط آمریکا اعتراض کرد. او تأکید کرد هیچ مذاکرهای درباره سایر بندها نباید آغاز شود. وی خواستار واکنش شفاف و پشیمانکننده مسئولان مذاکرات شد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده