اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان، در مصاحبه با شبکه الحدث گفت که آمریکا و ایران به این نتیجه رسیدهاند که دیپلماسی راه حل مسئله غنیسازی ایران است. وی ادعا کرد طرفین در نهایت به مرحله «موفقیت» دست یافتهاند، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد. این اظهارات در حالی مطرح میشود که مذاکرات هستهای راکد مانده است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده