فرماندار شهرستان کنارک از شروع عملیات روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از محور کهیر به زرآباد خبر داد. این پروژه برای بهبود زیرساختهای ارتباطی و افزایش ایمنی تردد در منطقه اجرا میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
فرماندار شهرستان کنارک از شروع عملیات روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از محور کهیر به زرآباد خبر داد. این پروژه برای بهبود زیرساختهای ارتباطی و افزایش ایمنی تردد در منطقه اجرا میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده
فرماندار شهرستان کنارک از شروع عملیات روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از محور کهیر به زرآباد خبر داد. این پروژه برای بهبود زیرساختهای ارتباطی و افزایش ایمنی تردد در منطقه اجرا میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده