۲۲ خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا در آبهای بینالمللی، با پیگیری سفارت ایران و همکاری دولت پاکستان، به سرکنسولگری ایران در کراچی تحویل شدند. این نفتکش به دلیل اتهامات نقض تحریمها توقیف شده بود. آزادی خدمه نشاندهنده موفقیت دیپلماسی ایران در این پرونده است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده