پرستیوی گزارش داد که بر اساس بیانیه پایانی مذاکرات سوئیس، یک خط ارتباطی مستقیم بین ایران و آمریکا در تنگه هرمز ایجاد شده است. هدف این کانال جلوگیری از حوادثی است که میتواند منجر به تشدید تنش نظامی در این آبراه استراتژیک شود. این اقدام در پی افزایش تنشهای اخیر در منطقه صورت گرفته است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده