تیم مذاکرهکننده ایران به دلیل تهدیدات اخیر ترامپ، در نشست مذاکرات حاضر به نشستن در یک قاب با طرف آمریکایی نشد و جلسه را ترک کرد. این اقدام اعتراضی به اظهارات تند رئیسجمهور آمریکا علیه ایران صورت گرفت. هنوز اعلام نشده که مذاکرات بعدی چه زمانی انجام میشود.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده