نیروهای اسرائیلی روز جمعه بر فراز شهرک منصوری در جنوب لبنان اعلامیههایی پخش کردند و از ساکنان خواستند منطقه را ترک کنند. این نخستین دستور تخلیه از زمان اجرای آتشبس میان اسرائیل و حزبالله است. اسرائیل این شهرک را به منطقه اشغالی خود در جنوب لبنان اضافه کرده و با تیراندازی به نزدیکشوندگان، محدوده را اجرا میکند.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده