حزبالله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که توافق آتشبس را نقض کرده است. این هشدار پس از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی غیرنظامیان در شهر نبطیه صادر شد. حزبالله تهدید کرد که در صورت تکرار این اقدام، پاسخ مناسب خواهد داد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده