ارتش اسرائیل آتشبس را در جنوب لبنان نقض کرد و به غیرنظامیان در شهرکهای النبطیه الفوقا و کفرتبنیت شلیک کرد. بر اساس گزارش خبرگزاری ملی لبنان، در این حملات دو نفر کشته و شماری زخمی شدند. این حملات شامل تیراندازی مستقیم و حمله پهپادی بوده است.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده