فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران با انتشار پیامی در فضای مجازی، آمریکاییها را تهدید به تجربه جهنم در روزهای آینده کرد. او گفت که شلیکهای آمریکا به سیریک نمیتواند اشراف اطلاعاتی سپاه بر تنگه را پنهان کند، اما شلیکهای سپاه به متخلفان راه عبور را برای شناورهای دیگر روشن میکند. فرمانده سپاه همچنین حساب پایگاههای آمریکایی در منطقه را جدا خواند و به تشدید تنشها علیه آمریکا اشاره کرد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده