الیز استفانک، نماینده آمریکا در سازمان ملل، اعلام کرد واشنگتن در صورت لزوم به حملات علیه زیرساختهای ایران برای کنترل تنگه هرمز ادامه میدهد. این تهدید پس از تشدید تنشها و حملات اخیر آمریکا به مواضع حوثیهای یمن (مورد حمایت ایران) مطرح شد. احتمال افزایش تنش در خلیج فارس و اختلال در ترانزیت نفت وجود دارد.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده