مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، پیش از سفر به پاکستان اعلام کرد که هدف این سفر قدردانی از تلاشهای دولت پاکستان برای نهایی شدن تفاهمنامه میان ایران و آمریکا و پیگیری حقوق ملت ایران است. او تأکید کرد که دولت به دنبال اجرای کامل بندهای امضا شده در چارچوب قوانین بینالمللی است که در صورت تحقق، مشکلات منطقه کاهش خواهد یافت.
🤖این خلاصه با هوش مصنوعی تهیه شده